Salone del Mobile. Milano 2025 - HubDesign
3541
post-template-default,single,single-post,postid-3541,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Salone del Mobile. Milano 2025 Inovația digitală în slujba expozanților și vizitatorilor

Un ecosistem digital în continuă evoluție pentru a conecta vizitatorii, expozanții și comunitatea globală Salone del Mobile.Milano în mod eficient și captivant. Astăzi, mai mult ca niciodată, inovația se referă la dimensiunea digitală.

Salone del Mobile.Milano, un punct de referință global pentru sector, a reușit să exploateze această transformare prin extinderea platformei sale online, un pilon esențial confirmat, un factor favorizant pentru afaceri și conexiuni între expozanți, profesioniști, jurnaliști, studenți și pasionați de design.

Platforma digitală evoluează constant pentru a oferi o experiență completă și captivantă, întărind relația Salonului cu comunitatea și prin intermediul rețelelor sociale. Ca dovadă a acestui angajament, Salonul tocmai a lansat o nouă reproiectare a site-ului web. Menit să asigure o experiență intuitivă și captivantă a utilizatorului, noul portal oferă o interfață modernă, conținut clar organizat și acces optimizat la toate resursele utile pentru expozanți, vizitatori și presă.

Restyling-ul site-ului răspunde nevoii de a se alinia la cele mai înalte standarde digitale, cu un accent deosebit pe accesibilitate (conceput pentru a fi utilizabil de toți, cu navigare ușoară și optimizat pentru dispozitive mobile și desktop), personalizare (mulțumită colectării și analizei datelor, site-ul oferă conținut și sugestii personalizate pentru a ajuta vizitatorii să-și planifice experiența târgului) interactivitate (platforma integrează instrumente precum modul de optimizare a expozantului și hărți, servicii de optimizare a timpului și hărți interactive). conexiuni în timpul evenimentului), îmbunătățirea conținutului (secțiunea narativă documentează lumea designului cu articole, videoclipuri și interviuri exclusive, îmbogățind dialogul cultural și promovând excelența în sector).

Salonul își întărește angajamentul cultural cu noi proiecte narative care explorează lumea designului prin limbaje contemporane. Cu implicarea unor voci cu autoritate din sector, Salonul oferă o narațiune autentică, bogată în puncte de vedere și viziuni, consolidându-și rolul de promotor al culturii și inovației. Strategia de conținut se concentrează pe calitate, diversificare și distribuție pe mai multe platforme pentru a reflecta complexitatea și bogăția poveștilor care caracterizează designul. Pentru expozanți, expoziția introduce servicii de comunicare personalizate și un catalog de servicii extra digitale care îmbogățesc instrumentele existente și foarte apreciate, cum ar fi matchmaking și rezervarea standurilor. Aceste instrumente nu numai că optimizează timpul petrecut la târg, dar asigură și contacte de înaltă calitate în timp real, făcând participarea la eveniment mai eficientă.

Pe partea vizitatorilor, platforma oferă o gamă largă de servicii digitale pentru a le facilita plăcerea evenimentului: de la bilete online la o hartă interactivă, până la orientare pentru localizarea rapidă a expozanților și cu posibilitatea de a programa întâlniri. În urma succesului ediției de anul trecut, vizitatorii vor avea odată șansa de a se ocupa de serviciul video showreel, născut din combinația dintre tehnologie și analiza datelor, care le va permite să primească un filmuleț personalizat cu un rezumat al standurilor vizitate direct în căsuța lor de e-mail. Acest serviciu inovator, făcut posibil prin integrarea cu sistemul de matchmaking, reprezintă un pas înainte în furnizarea de experiențe personalizate. Încă o dată în acest an, colaborarea strategică cu Fuorisalone este un element distinctiv al Salonului.

Prin intermediul hărții fuorisalone.it, expozanții vor putea beneficia de vizibilitate amplificată, fiind prezentate locațiile lor în pavilioanele târgului și evenimentele conexe din oraș. Această abordare integrată oferă o experiență captivantă și răspândită, care cuprinde nu numai spațiile expoziționale, ci și contextul urban.

Mai multe informații puteți găsi în revista CONFORT magazin ediția Primăvară 2025.

În rețeaua națională de difuzare a presei, sau digital pe:
https://www.pressreader.com/magazines/m/confort-magazin-english-9y7f
https://www.pressreader.com/magazines/m/confort-magazin-romanian-9y7e

No Comments

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.